Wednesday, September 15, 2010

פוסט פתיחה

ברכות לתעשיית האנימציה הישראלית!

רשימה זו באה מתוך הצורך במקור אמין של מידע מעודכן על אולפני אנימציה פעילים ובתי ספר לאנימציה בישראל.

עבור מי הרשימה?
• מקצוענים וסטודנטים שמחפשים עבודה.
• אנשים שצריכים שירותי אנימציה מקצועיים, המחפשים סטודיו לשכור.
• סטודנטים לעתיד המחפשים מקום ללמוד בו אנימציה.
• אנשים שאוהבים רשימות.

פורמט
בלוג נראה כמו הדרך הקלה ביותר בימים אלה לפתוח רשימה כזו. קל להוסיף/להסיר/לעדכן, והתוויות מאפשרות סינון בסיסי של המידע. אם וכאשר רשימה זו תגדל ויהיה קשה להמשיך בפורמט הזה, זה עשוי להשתנות למערכת הוויקי, או משהו אחר. לעת עתה, הנה אנחנו כאן.

כל סטודיו/בית ספר הוא פוסט הכולל תמונה או שתיים, טקסט קצר (פסקה או שתיים), וכן קישור לאתר. זה לא הולך להיות נוקשה מדי, אבל גם לא רופף מדי – הרשימה אמורה להיות מילון של אולפנים/בתי ספר, לא אנציקלופדיה.

כל פוסט מתוייג בתוויות, מה שמאפשר למשתמש לסנן לפי סוג (בית ספר/סטודיו), מיקום, שיטות אנימציה (דו מימד/תלת מימד/פלאש וכו'), וכנראה עוד דברים שאני לא מעלה על דעתי כרגע.

איך להצטרף לרשימה
קל מאוד: לשלוח לי מייל עם התמונה/טקסט/קישור/תוויות שאתם מעוניינים לכלול, ואני אכתוב פוסט :) אם אני לא עסוק מדי אנסה לכתוב מיד, אם אני עסוק יותר זה עלול לקחת כמה ימים.
חשוב: אנא נסו לא לבקש עדכונים, אלא אם כן משהו באמת גדול השתנה.

טוקבקים
לעת עתה, ביטלתי את אופציית ההערות. אולי אחזיר אותה בעתיד, בזהירות רבה. לעת עתה, אם אתם לא יכולים להתאפק מלדון בדברים, למה שלא תקפצו לפורום תפוז. האנשים שם נחמדים מאוד וישמחו לעזור לכם, אלא אם אתם רוצים שהם יעבדו בחינם תמורת קרדיט - במקרה כזה הם ינשכו לכם את הראש, ומגיע לכם :)

העתיד
פורמט הבלוג הוא גמיש מספיק כדי להיות הרבה דברים. אם הרשימה תהפוך להיות מקור פופולרי של מידע שימושי, אני בטוח שהיא תתפתח בדרכים מעניינות. נחכה ונראה.