Wednesday, October 20, 2010

Tel-Hai

המכללה הטכנולוגית תל-חי, מהותיקות במכללות ישראל, ממוקמת באצבע הגליל ומשקיפה על הרי נפתלי, החרמון ועמק החולה ונמצאת בלב ליבו של אזור המשלב בתוכו תיירות, נופש ושמורות טבע ונוף. השלווה והאווירה הייחודיות יוצרות קמפוס בעל מרקם ייחודי המהווה רקע לימודי אידיאלי.

במכללה הטכנולוגית תל-חי ישנה אווירה לימודית תומכת ואישית הבאה לידי ביטוי בצוות הוראה ותיק, מנוסה ואיכותי השואף למצוינות ומתאפיין בהענקת יחס אישי ותומך לכלל הסטודנטים של המכללה הטכנולוגית תל חי. צוות ההוראה בקמפוס מורכב מטובי אנשי התקשורת, המעצבים ואנשי מחקר ופיתוח בתחום המדע, על מנת להביא את בוגרי המכללה הטכנולוגית תל חי למצוינות בעבודה.

לימודי הדמיה ואנימציה במכללת תל-חי הם חווייתיים ונערכים בקבוצות לימוד קטנות. הלימודים כוללים פגישות חניכה אישיות עם המרצים, אשר עוקבים אחרי ההתפתחות המקצועית והאישית של כל סטודנט. במסגרת הלימודים יתנסה הסטודנט גם בהכנת תיק עבודות שיכין בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה. הסטודנטים יידרשו להגיש פרויקט גמר בתחום נבחר, בליווי סדנאות ייחודיות.
עם סיום לימודי הדמיה ואנימציה יוענק לבוגרים תואר הנדסאי אנימציה והדמיה מטעם המכללה בשיתוף מה"ט, המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע.

המכללה הטכנולוגית תל-חי